EKSTRANET

Platforma B2B

Kerto Automation

Platforma B2B Kerto Automation to strefa dla klienta i partnera w formie ekstranetu. Nowa platforma sprawi, że prowadzenie projektów z KERTO będzie jeszcze przyjemniejsze.

Oferuje dostęp 24/7 do pełnych informacji dotyczących realizowanych zamówień, śledzenia terminów dostaw, dokumentacji technicznej, certyfikatów oraz wiele więcej…

Zaloguj się do Ekstranetu Kerto

NAJWAŻNIEJSZE KORZYŚCI

Ekstranet

Kerto Automation Dostawy

Terminy dostaw

 

Znajdziesz tutaj terminy realizowanych dostaw potwierdzonych zamówień. Będziesz na bieżąco informowany o wszystkich zmianach.

Kerto Automation CAD STEP

Rysunki techniczne
2D i 3D

 Wygenerowane rysunki w formacie PDF i STEP zawierające wymiary, materiały i wagę urządzeń gotowe do użycia w Twoim projekcie.

Kerto Automation Wysylka

Zamówienia i wysyłki

 

Dostęp do wszystkich Twoich zamówień, numerów listów przewozowych i możliwość śledzenia wysyłki urządzeń.

Kerto Automation Dokumentacja

Dokumentacja

 

Pobierz pełną dokumentację do zamówienia. Znajdziesz tam ważne certyfikaty, deklaracje i instrukcje do Twoich urządzeń.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

+
Każdy nowy klient otrzymuje dostęp do platformy, Jeżeli jesteś klientem i nie otrzymałeś jeszcze dostępu do platformy, wyślij mail na adres biuro@kerto-automation.pl
+
Jeżeli masz problemy z logowaniem, sprawdź ponownie nazwę użytkownika i hasło, by upewnić się, czy są poprawne. Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego przycisku Caps Lock. W razie problemów prosimy o wysłanie maila na adres biuro@kerto-automation.pl
+
Wyślij mail na adres biuro@kerto-automation.pl z prośbą o wygenerowanie nowego hasła.
+
Przejdź do zakładki „Zamówienia”, wybierz „Zamknięte” i znajdź odpowiedni numer Twojego zamówienia. W prawym górnym rogu znajdziesz pliki do pobrania. Dokumentacja dostępna będzie gdy towar opuści nasz magazyn i wyruszy w drogę do klienta.
+
Przy każdym zamówieniu w uwagach podany jest numer listu przewozowego i nazwa przewoźnika.